Den moderne og alsidige tandlæge nær Valby

Søger du en omsorgsfuld tandlæge, der har fokus på smertefri behandling og professionel service? Så er du på rette sted. Hos Hvidovre Tandklinik bliver du mødt af vores venlige og kompetente personale, i hyggelige og behagelige omgivelser. Vi lægger vægt på empati og service, samt smertefri behandling af højeste kvalitet.

Hvidovre Tandklinik er placeret i hjertet af Hvidovre på Hvidovrevej 130A. Klinikken ligger kun 11 min. på cykel fra Valby station og 5 min. gang fra Hvidovre Station, hvor S-tog linje B og buslinje 22 holder. Bus 132 går lige til døren ved klinikken.

Med bil kan du parkere gratis på Hvidovrevej, ellers kan du få et parkeringskort til at parkere inde i gården, hvis din behandling tager mere end en time.

Vores dygtige tandlæger, tandplejere og klinikassistenter er klar til at hjælpe dig med almindelige tandeftersyn, Invisalign med gratis konsultation, tandregulering, tandimplantater og meget mere.

Omsorgsfuld og smertefri behandling

Hos Hvidovre Tandklinik, med kort afstand til Valby, sætter vi en ære i at vejlede dig i den forebyggende tandpleje og give dig professionel tandbehandling – hver gang. Vi ønsker at hjælpe dig til sunde tænder gennem hele livet og har derfor fokus på en omsorgsfuld og informativ behandling. Det er vores mål at du skal føle dig tryg og godt tilpas, så dit besøg hos os er en positiv oplevelse.

Mange danskere lider af tandlægeskræk og frygten for smerter kan afholde mange fra at gå til tandlægen. En smertefri behandling er derfor altafgørende for at opnå en rutine med jævnlige tandlægebesøg, der mindsker risikoen for tandproblemer væsentligt. Hos Hvidovre Tandklinik giver alle vores medarbejdere sig tid til en rolig og smertefri behandling, så du altid kan føle dig tryg og veltilpas.

Din lokale tandlæge nær Valby der udfører Invisalign og almen tandbehandling

Er du bosat i eller omkring Valby, og ønsker du en tandlæge i nærheden, så er Hvidovre Tandklinik et godt og oplagt valg. Hos os får du en erfaren og professionel tandlæge tæt på Valby, hvor det er nemt at komme til, både med offentlig transport, på cykel eller i bil.

Hos Hvidovre Tandklinik tilbyder vi en lang række forskellige tandbehandlinger. Alle vores behandlinger starter med en indledende samtale, hvor vi tager en snak om behandlingen og vi kan besvare eventuelle spørgsmål du måtte have. Vi tager os altid god tid, så du kan føle dig tryg og velinformeret om fordele og ulemper ved den enkelte behandling. Vi har fuld gennemsigtighed med vores behandlingspriser, som du finder her på hjemmesiden samt ved tydelig skiltning når du træder ind i klinikken.

Du er altid velkommen til at ringe til os på 36 75 12 23, for at bestille en tandlægetid, eller benytte dig af vores kontaktformular på hjemmesiden.

Hvidovre Tandlæger laver Invisalign, tandimplantater kroner, broer og mange andre behandlinger omsorgsfuldt

Du er altid velkommen til at skrive til tandlægerne i Hvidovre, hvis du skal bestille en tid eller har et spørgsmål. Så ringer vi dig op hurtigst muligt.

Tandlæge tæt på Valby station med studierabat

Du kan hurtigt og nemt komme til Hvidovre Tandklinik fra Valby station. Med kun 11 min. på cykel og 9 minutters kørsel i bil fra Valby station, er du hurtigt fremme. Kommer du med offentlig transport, kan du tage linje B fra Valby station til Hvidovre station, hvorfra der kun er 5 min. gang. Du kan også tage bus 22, der stopper ved stationen eller tage bus 132, der går lige til døren ved klinikken.

Leder du efter en professionel og behagelig tandlæge nær Valby station, er Hvidovre Tandklinik det foretrukne valg. Husk vi også tilbyder studierabat. Vi ser frem til dit besøg.

Du kan også bestille tid til en tandregulering i Hvidovre, København. Ring på 36 75 12 23 eller send dine tandlæger en mail på [email protected].

Tandlægerne i Hvidovre støtter

Tandlæge Hvidovre, København er medlem af Vi støtter Kunsten at redde liv

Følg tandlægernes arbejde på Facebook

Behandlinger

Teleskopprotese

Få en aftagelig teleskopprotese, hvis du mangler store dele af tandsættet, men stadig har 2-6 tænder. En teleskopprotese er en solid og praktisk løsning.

Kroner og broer

Tandlægerne i Hvidovre kan som noget særligt tilbyde computerfremstillede kroner af porcelæn. Du kan derfor få en krone samme dag som vi opmåler og forbereder til kronen.

Tandregulering

Hvis du går med drømmen om at få et pænt og lige tandsæt, kan vi hjælpe dig. Tandlægerne i Hvidovre yder bøjlebehandling til tandretning, eksempelvis det anerkendte Invisalign.